حضور گسترده ارشقی ها در راهپیمائی روز قدس/ فریاد روزه‌داران در حمایت از مردم مظلوم غزه
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 

به گزارش خبرنگار رضی نیوز، روز جهانی قدس یکی از جلوه‌هایی است که موجب نمایش عظیم انسجام مسلمان است که به دستور امام خمینی(ره) در روز جمعه آخر ماه رمضان نام گزاری شده تا روزه داران ایران با خلق حماسه سیاسی موجب انعکاس صدای حقانیت مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در عرصه ملی و بین المملی شوند.  امروز روزه‌داران شهررضی و بخش ارشق در آخرین جمعه ماه رمضان برای بیان انزجار از ستمگری‌های اسرائیل و حمایت از ستمدیدگان فلسطین فریاد سر دادند و خواهان رسیدن صداهایشان به جهانیان شدند.

راهپیمایی روز قدس در شهر رضی از ساعت 11/30 از جلوی شهرداری رضی آغاز شد که مردم ساعاتی پیش از اغاز راهپیمائی در این محل حضور داشتند و پس از عبور مسیر های تعیین شده در مسجدجامع شهر رضی

 ، میعادگاه نماز جمعه گردهم آمدند وبا گوش فرادادن به قطع نامه 10 بندی ای که توسط  برادر بسیجی رضااصغری  قرائت شد، فریاد تکبیر برآوردند.

 

مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس شعارهایی مبنی برا تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس را سر دادند.

همزمان با سراسر ایران اسلامی، قشر های مختلف مردم روزه دار و شهید پرور و منطقه محروم ارشق و شهررضی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند ، بازاری و کسبه ، خرد و کلان با حمل پلاکاردهایی مبنی بر محکومیت کشتار مردم ستمدیده «غزه» بدست جلادان خون آشام صهیونیسم و استکبار جهانی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر تکفیری یکبار دیگر تنفر و انزجار خود را از رژیم جعلی اسراییل را اعلام و بر مبارزه مجدانه برای نابودی این غده سرطانی و آزادی قبله نخست مسلمانان پای فشردند.

 راهپیمایان امروز در شهر رضی  گرد هم آمده‌اند تا پاسخ جنایت‌های رژیم صهیونیستی را با  مشت‌های گره‌ کرده خود و با شعار مرگ بر اسرائیل بدهند.

 

مردم بخش ارشق و شهررضی  امروز انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب در فلسطین و غزه اعلام کردند و خواستار بیداری و اتحاد امت‌های اسلامی برای پایان دادن به این جنایات در حق زنان،کودکان و مردمان بی دفاع غزه شدند.

 

َصندوق‌های جمع آوری کمک‌های نقدی حمایت از غزه در طول مسیر راهپیمایی کمک‌های مردمی‌را جمع آوری می‌کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد طالبی ، امام جمعه رضی در جمع نماگزاران روزه دار بخش ارشق و شهررضی از حضور حماسی مردم بخش در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و افزود: ملت ما راهپیمایی روز قدس را فرصتی برای ابلاغ پیام به جبهه معاند می دانیم و می خواهیم با پایان دادن به حمایت فتنه گران داخلی که هنوز شعار نه غزه و نه لبنان آنها فراموش نشده است، پایان دهید!

 

وی افزود: ما ملت مسلمان با ستایش نقش آفرینی مرجعیت دینی و شخصیت ها از امت اسلامی می خواهیم با وحدت اهداف دشمن را عقیم سازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:رضی نیوز, ] [ 15:24 ] [ رضی نیوز ]